yooo

                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Tony

Fantastisk pos! Jag måste bara fråga, använde du någon foto-referens till den här sketchen? För fastän den är grovt stiliserad så lyser din fantastiska känsla för proportion igenom. Har du studerat konst eller är du bara en renodlad entusiast? :-)

2008-08-21 @ 00:45:51
URL: http://www.tonyivanov.se
Postat av: Linda

Tack vad glad jag blir! ja, jag hade ett foto, så kan inte ta åt mej äran för posen tyvärr hehe. Än så länge är jag bara entusiast men man vet ju aldrig, kanske blir studier i framtiden.

Kollade in din hemsida och vill ge beröm tillbaka, riktigt fina målningar.

2008-08-21 @ 13:30:47
Postat av: Tony

Tack! Behåll enthusiasmen, jag tror stenhårt på att det är det enda som behövs. =)

Vill du utbyta länkar? (Jag länkar till dig du länkar till mig) Vore en kul grej! =D

2008-08-21 @ 17:10:46
URL: http://www.tonyivanov.se
Postat av: Linda

Absolut, det låter som en bra idé!

2008-08-22 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0