om 54 timmar är jag hemma

Nu är sista skoldagen i Spanien över! Jag gjorde "slutprovet" som avgjorde om jag skulle kunna få pengar från csn i framtiden. Det var lite svårt! men jag klarade det! jippiieee. Nu kan jag andas ut, med lite problem eftersom jag är täppt i näsan. Man blir lätt förkyld när man bor i studentlägenhet har jag märkt. Kan tänka mej att vår disksvamp är ett paradis för bakterier. Dessutom så går man runt och fryser nu för tiden. Det är typ lika kallt inne som ute. Och jag har fått klara mej utan mina raggstrumpor som jag trodde att jag hade tagit med mej, men som jag inte hittat nånstans. Förns idag... när jag tog fram resväskan för att börja packa lite. Upptäckte att det fanns ett hemligt fack med ett mjukt innehåll. Mina raggsocker! hade behövt dem innan. Får väl använda dem sista dagarna så att det inte kom med i onödan.

Kl 21:55 på söndag ska mitt plan landa på Arlanda. Jag har nog blivit lite tjockare, bara lite. Men för övrigt är jag nog mej rätt lik. Knappast brunare än innan jag åkte. Den mesta av färgen har jag tappat redan :( Så jag tror ni kommer att känna igen mej där hemma.

Nu ska jag ta mej en liten siesta och förbereda mej för sista utgången med gänget från skolan ikväll! 

Hasta domingo, Suecia!  

Kommentarer
Postat av: pegah blogg ägare

KOLLA IN KANNDISBLOGGEN

2010-10-05 @ 16:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0