Klädbrist

Saknar mina kläder som ligger i garderoben. Och i korgarna, Och på stolarna. Ja lite överallt hemma i mitt rum! Vid det här laget har jag tröttnat på kläderna jag tog med mej hit. Kunde ju inte ta med mig mkt precis, bara 20 kg :( Jag e tvungen att ha samma outfits om och om igen, inte kul! Kan ju inte köpa en massa nytt heller. För det första eftersom det kostar pengar för det andra för att jag inte kommer kunna ta hem det. jobbigt värre! .. kanske lite "dagens I-landsproblem-varning" men men nått ska jag väl få klaga på. Saknar mina väskor och skor också. Och mina smycken. Emelie hoppas du har glädje av dom du låna!

Japp livet e hårt, lr som man säger här i spanien, la vida es dura. Kommer nog inte kunna motstå frästelsen att köpa något i helgen. För vi ska till Sevilla! jippie! Åker dit på fredag med delar av svenskmaffian Ellinor Rubia, Ellinor Morena, Martina och Mikaela och kanske nån mer. Vi sover där en natt. Hoppas och tror att det blir kul.

Har börjat i den "bästa" klassen (av fyra) i skolan nu. Det betyder inte att jag e nåt superproff på spanska dock. Jag tycker fortfarande det är svårt att prata, jag fattar desto mer. Men känner att jag kan snacka lite mer för var dag som går. Det svåraste är nog alla det tusen, väldigt många e de iaf, verbformer som finns. Och det finns många undantag som bekräftar regler... Men det är kul att lära sig spanska!

Snart ska jag dra på nåt slags beachparty. Niko från Tyskland som bor i lägenheten under min fyller 20, då det ska vi fira.
 
Hasta luego!


Kommentarer
Postat av: annika

haha stackars lilla fafanga lindis! och tank pa att det bara har gatt en av tre manader, sa du kommer att fa anvanda samma outfits a plenty of more times haha:P

nee vad elak jag var nu.. men jag vet att du alltid ar snyggast oavsett vad du har pa dig hjartat! nemas problemas!

2008-10-03 @ 07:22:50
URL: http://annikakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0