Buenas noches

Idag har det faktiskt varit lite molnigt här i Cádiz men det stoppade inte mig och Mikaela (från Eskilstuna) från att gå till stranden och vi fick tillräckligt med sol i alla fall. Vi träffade ett gäng amerikaner som pluggade på ett universitet i Sevilla och som var i Cádiz över dagen. De tycker att vi ska komma till Sevilla och det har vi faktiskt tänkt göra, men vid den här tiden på året är det för det mesta väldigt väldigt varmt där så det verkar bättre att åka om tag när det har blivit lite svalare.

Jag vill egentligen lägga upp en massa bilder här men jag har inga eftersom min (eller snarare Magnus) kamera gick söder helt plösligt utan anledning. Inte bra. Ska kolla om det finns nån här som kan fixa den, annars kanske jag måste köpa en ny.

Nu ska jag snart ner till lägenheten som ligger under min där det bor några andra som också pluggar spanska på samma skola som jag. Vi tänkte kolla på fotboll, Spanien ska spela VM-kval mot Bosnien Hercegovina. Men först ska jag äta middag, det blir en macka eller två... orkar inte laga nåt och orkar inte diska en massa efter mej, det finns ju ingen diskmaskin här.


Och grattis Patrik till SM-guldet i kortbana! Muy bien! 

adios!


 


Kommentarer
Postat av: Patrik

Värme är ju skönt! här hemma är det inte så varmt. Jag kommer och hälsar på efter VM sen. Och då kan jag ta med min kamera så får du fota med den istället.

2008-09-08 @ 12:27:19
Postat av: Linda

haha japp det e skönt! Så du har fått besked om VM, du ska dit? när e det? du får börja kolla efter flygresor!

2008-09-08 @ 17:45:04
Postat av: Anonym

Jag, Lindén och Lindgren ska köra VM. Fredagen den 26/9 är det vi kör. Eurosport sänder nog mellan kl 13.00-17:00 så då får du hålla ögonen öppna.

2008-09-08 @ 23:41:19
Postat av: Linda

Grattis grattis! jag tror inte att vi har eurosport här i lägenheten tyvärr :( fast de e ju möjligt att de visar VM på nån annan kanal. vi får se. Dom visar iaf vuelta espana just nu. Ska du träna träna träna nu lr?

2008-09-09 @ 14:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0