Halle Berry i Cádiz

     Ni vet James Bond-rullen "Die an Other Day". Den innehåller en känd scen där Halle Berry kommer upp ur vattnet vid en strand som i filmen sägs ligga i Cuba. I verkligheten är det filmat här i Cádiz. Stranden heter "La Caleta" och på dess vita sand har jag legat och solat ett par timmar idag, nån meter från där Halle står och samtalar med Bond, James Bond på bilden nedan. Jag har även badat i samma vatten som Hallie Berry, fast jag gjorde inte en riktigt lika sexig "uppstigning" hehe. 

Jag har även tvättat idag för första gången sen jag kom hit. Det gick bra, grejerna har både samma färg och storlek som de hade innan! 

Ikväll ska jag ut och äta med en massa andra från skolan. Vi ska fira Tor (också från Sverige) som fyller år idag. Antagligen placerar vi oss på en mexikansk restaurang som ligger här på våran gata.   


                                                    

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0