Jag ar framme!

Jag sitter pa skolan nu och har haft tva av fyra lektiner idag. Jag kom igar. flyget till Jerez var en timme sent men jag hann fram i tid (19:30) anda. Nar jag hade klivit ur taxin fran flygplatsen och nar den svangde runt hornet och forsvann kom jag pa att jag inte hade mitt handbagage. Det lag kvar i baksatet! dar i fanns bla min dator och mitt pass... jag fick lite latt panik men fick direkt hjalp av personalen pa skolan som lyckades hitta ganska snabbt. Nu ligger den pa taxibolagets kontor och imorn ska skolans rektors kompis ta med det hit till Cadiz :)
nu ska jag till nasta lektion!
hasta luego

Kommentarer
Postat av: Emelie

Linda! Som vanligt kan du aldrig göra som man säger, skicka sms när du är framme så man vet att det gick bra men nej gör Emelie orolig.

Nu har jag hittat hit, vilka otroligt fina bilder blir helt paff. Saknar dig, rolig historia om väskan inte för dig kanske men här i sverige. :P

Hur är skolan? Hur är alla?



kramar

2008-09-03 @ 00:34:30
Postat av: Linda

haha nej det var inte kul att glömma väskan kan jag ju säga dej men nu har jag fått tillbaka den så det så! :) så nu känns allt mkt bra!

puss

2008-09-03 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0