Kameran fungerar!

Igår var jag i fotoaffären och frågade för typ 5e gången om batteriet till min kamera hade kommit. Och äntligen hade det det! Så från och med nu kan jag lägga upp lite bilder här också, inte bara massa text. Jag börjar med en bild som visar en del av utsikten från mitt fönster. På den bredvid ser ni fyra (av totalt nio!) svenskar från skolan. Igår tog vi bussen till en strand som heter Cortradura, tio minuter en kvart från oss. Den hänger ihop med Playa Victoria och Playa Santa Maria som vi brukar gå till efter skolan. Egentilgen skulle man kunna säga att det är en enda lång strand som aldrig verkar ta slut. Det dumma med att vara på stranden är att en del av den hänger med hem... det blir sand överallt! och vi har ingen damsugare. Men oj vad skönt det är att ligga i solen. Jag lovar att sola för er där hemma också!  
                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0