Sitter på mitt rum med Min dator.


Ja idag fick jag tillbaka mitt handbagage! Allt var kvar så nu kan jag slappna av. Använder mej av ett nätverk för allmänheten som på ett torg här utanför, det är inte det snabbaste men funkar.
Nu har jag gått i skolan i tre dagar. Vi har gått i genom en del som jag redan lärt mej hemma men det känns bra att repetera. Det tar ungefär 25 minuter att gå till skolan, vilket jag har gjort och kommer fortsätta göra varje dag. Lite motion garanterad. Man går längs vattnet och standen, som är hur lång och fin som helst! Aja får skriva mer sen, nu ska jag ut och dricka lite öl  för 1 euro med några från skolan.


 Den här bilden tog jag med mobilen på väg hem från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0