Mat m.m.

Oj det var länge sen jag skrev! Tiden går så fort, jag hänger inte riktigt med. Snart har jag varit här i tre veckor!

Jag har det fortfarnade bra i alla fall. I veckan har jag käkat tapas, hängt på playan, varit på konsert och ute och festat. Jag har för övrigt vant mig vid allt ojud och kan nu sova en hela nätter igenom. Idag sov jag lite för länge. Hade glömt ställa väckarklockan så det blidde ingen skola... Men det gör inte så mycket, ska plugga nu istället.

Mina matvanor kanske inte är de bästa. Jag äter inte så mycket för här är jag nästan aldrig hungrig. Antar att det beror på värmen och att jag inte rör på mig så mycket...Maten är inte heller speciellt varierad. Till frukost käkar jag en ltien liten yoghurt och dricker lite juice, ibland blir det en skorpa också. I skolan käkar jag en frukt och till lunch en macka eller lite choklad. Till middag blir det en macka till, alternativt en sallad eller pasta. Sen så går jag ju ut och käkar god mat lite då och då. Tror vi ska ut och käka ikväll. 

Men som sagt, nu ska jag plugga. Om det är något någon undrar så är det bara att fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0