Bästa lägenheten



Så här ser mitt rum ut. Jag har en säng, en garderob, ett nattygsbord och ett skrivbord. Skrivbordet, vid vilket jag sitter nu, är placerat vid  fotändan av sängen. De fick inte plats på bilden.

De sägs att denna lägenhet är den finaste studentlägenheten i stan. Folk boende på andra platser som kommer och hälsar på blir avundsjuka. Så jag har haft tur! Men det är ju inte nån lyxlya för det. Vi har ingen ugn t. ex. Och i kylskåpet finns det inte mkt plats. Jag delar en hylla med Kersti från Norge så jag kan inte bunkra upp med mat utan måste gå och handla varje dag i princip.  Men det funkar. Tvättmaskinen är i köket hehe lite udda kanske. Igår köpte jag en egen tvättställning så jag slipper ha mina underkläder för allmän beskådning. Tänkte att det kunde vara värt 6 euro.

Nu ska jag ut en sväng, till Nahu, dit vi alltid går :-P

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: ida

ååååh fy dig kvinna sicken fin barre, jag vill också! jag kommer, nu på studsen, ska bara råne en bank först sen direktern till arlanda.

hur gick det för patrick? puuss

2008-09-28 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0